I love My Site

Monday 21 March 2011

Taman Bunga

TAMAN BUNGA 01
Taman Bunga adalah desain manik yang penuh dengan bunga. Desain ini pas buat sesiapa yang suka hiasan bunga, manik desain ini akan cantik bila dipakai oleh sesiapa sahaja yang nak pergi kat majlis resmi ke majlis tak resmi sebab rekaan manik ini simple, anggun, dan glamour. Mata mana yang tak tengok, tak percaya?
Saya ada baju yang saya manik, macam ini, setiap kali orang memandang selalu komen, "cantiknya baju, jait manik kat mana? berape ongkosnya? hehehe....senyum simpul sahaja diriku,,, tentunya aq jawab ini aq manik sendiri lah, hehehe... jd promosi pulak...:-) 
Ini baju Kak Intan waktu raya kemarin, baju dia nak dijait dengan desain yang cantik dan berbeza dengan anaknya.



Ini baju Kak Marina waktu raya kemarin, dia sengaja tempah khusus desain ini yang nak dijait kat dada depan sejajar dengan tangan, macam gambar dibawah ini.


Ini baju Kak Rose, jiran bawah. Dia tempah khusus desain ini yang lebih banyak manik daripada biasa, ia nak desain ini dengan gaya oval macam gambar ini. 


TAMAN BUNGA 02
Ini baju Kak Marina, dia tempah khusus bajunya nak dijait kat tangan sahaja, dia nak desain taman bunga  yang bervariasi, ada kecik, sedang, dan besar, jadilah ini. Cantik kan?


TAMAN BUNGA 03

Ini baju kawan kak Marina, dia tempah 3 baju sekali nakjait kat tangan sahaja. Saya dah buat crumble, litle rose, yang ketiga ne saya buat desain taman bunga macam ini, cantik kan? jom tengok jap....


No comments:

Post a Comment