I love My Site

Tuesday 22 March 2011

Tabur Bunga

TABUR BUNGA 01
Tabur bunga adalah deseain dengan gaya simple tp menawan, ianya cukup menyerlah bila dipakai oleh sesiapa sahaja. Sentuhan bunga menjadikan si pemakai cantik macam bunga yg dipakai. Ini jubah kawan Kak Marina, dia nak jait manik dekat pusat, jadilah desain macam ini. simple dan beautiful.



TABUR BUNGA 02
Ini baju jubah moden Kak Marina, dia nak jait manik dikat pusat dan tangan desainnya pulak ikut dalam majalah. Lupalah saya majalah apa ya, pastinya hasil jaitan desain ini cantik.






TABUR BUNGA 03
Ini jubah moden Kak Marina juga, macam biasa nak jait dekat pusat, dan tangan. Dia nak desain yang lain daripada yang lain dan nak guna manik persegi. Pikir-pikir desain apa ya yang pas buat jubah akak ni??? eh...jadilah desain sinar manahari ini.





TABUR BUNGA 04
Nah, yang ini barulah jubah saya, sengaja jait manik dekat bawah sebab saya kan bertudung labuh jadi saya buatlah desain ini.Cute kan macam saye? hehehe...


TABUR BUNGA 05
Ini jubah kawan saya, Kak Ida yang duduk dekat Damansara, dia nak balik kampung, pastu baju dia nak buat cantik, nah inilah desain yang pas buat Kak Ida. Alhamdulillah kak Ida suka dan puas hati.. Terimakaseh Kak Ida.....







TABUR BUNGA 06

Ini baju kurung Pahang kak Rose, dia tempah manik bunga Rose dengan tabur labuci, macam ini lah jadinya. Cute kan? Alhamdulillah kak Rose pun berpuas hati. terima kaseh kak...













No comments:

Post a Comment